wibiya widget

Saturday, January 1, 2011

1.1.11 hari yang menguji kesabaran.

 PERASAAN BERCAMPUR ADUK!
_______________________________

PAGI; Ada text!YUMNI;kakak,bangunlah.Baru reply satu text aku dah tertido balik.hehe.taktau lah kenapa mengantuk sangat hari ni.*terbangun balik sebab Syasya text.Reply msg Yumni.berus berus gigi and breakfast.
pagi pagi lagi Si Yumni dah ajak fight.ada je dia nak berdebat dengan aku kan.haihhh.haha.kalah ye hari dik?
Excited gila lawan cakap dengan budak ni harini.punca sebab dia cakap aku copycat guna ayat *PEMIKIRAN MASIH DIJAJAH.copycat ke tu?nampak sangat dia nak fight kan?tunggu lagi?segala pasal Bahasa Melayu aku masukkan.haha.kononnya terre lah ni?padahal BM nak dapat B pun susah yg amat.SPM insya allah A "kot".hee.
btw,pasal debate tu.NO WINNER.sebab aku penat nak gaduh lama lama.tapi Yumni nak jugak declare dia yang menang.hmm.amek la amekk.

PETANG; Pukul 3.30 mama suruh siap nak lepak Batu Ferringghi.First time aku siap paling awal dalam rumah tu.haha.Simple gila.Jeans and T-shirt.Malas nakcari baju punya pasal.Act,takde mood nak out sebab tgh syok online.hehehe.nama pun AZWANI kan.menghadap facebook satu hari pun takde hal lah.sanggup tak makan.apa yang best sangat dengan FB ak pun taktau.hehe.Balik pada cerita.dah sampai Batu Ferringghi,beli air,gelak gelak kejap,snap sana sini pegi food court dekat sunset beach.Duduk dekat meja.
Ada makcik ni datanag amek order.*selasai amek order.tunggu tunggu dan tunggu.tea O' ice aku dh sampai.
lama sikit.Order abah dah sampai.*Abah dah habis makan.Order aku dgn mama tak sampai sampai.lepas 10 minit.tak sampai jugak.Muka mama dah bengang.Mama tanya pekerja (aku rasa la sebab muka mcm Indon) kedai tu;"lambat lagi ke dik?"dia boleh pulak jawab "ada order ya?"Ya Allah!sumpah panas gila aku dengar.
Sabarrrrr.At last!order mama sampai.Order aku?mcm dh arwah je?hati tgh panas.*dalam hati ; sampai nanti siapla.haa.Dia  sampai je terus aku cakap "kak,tapau jelah."saja je biar dia buat 2 3 kerja.hehe.

<--tea O' ice ni je aku tak sedap.hehe.
serious!pahittttt. gula kurang.tea je lebih.
kedekut betul.
















nasi goreng yg sudah ditapau!

*nasib baik sedap!










makan dalam kereta!hehehehe.tak tahan sangat dah.mama
bising sebab satu kereta bau nasik goreng!hehehe.
aku buat bodoh je.nak bising bisinglah.apa aku kesah?
janji aku dapat makan.hehe.











MALAM; Mama ajak round QB.Nak cari kasut.Sampai je qb terus pegi Vincci/Padini sebab dah pukul 9.30 kot masa tu.Punyalah lama mama pilih kasut.fade up gila tunggu.dah la battery low.At last dah jumpa!Fuhh.
*Beratur --> Bayar -->Belahhla.Jalan jalan jalan.teringat Forever 21.*pegi Forever --> Masuk -->Tengok tengok baju (banyak gila sale!).Tak sampai 10 minit aku tgk baju ada sales girl tu cakap dekat mama "kak,dah nak tutup ni".dalam hati-->laaaa.baru je ingat nak pau mama.*Buat muka.Mama gelak dekat aku?
menyirap je.haihh.*keluar jelah-->terus jalan dekat entrance -->pegi parking dan BALIK!battery flat!!bengongg.nak text lagi ni.sabar je tunggu.naik bridge-->jalan jalan jalan-->turun bridge.Sampai dekat Taman Pauh Jaya,abah belok kanan.*Ahh sudah.menyinggah lagi?sakitnya hati!!!!!!!lagi nak cepat lagi lambat jadinya.cari parking pulak satu hal.Dah dapat parking terus masuk kedai mamak tu.hati dah panas apa pun aku tak order.then pinjam phone mama kejap.hehe.nasib baik mama baik hati nak tukar phone kejap.bukak bukak battery.tukar sim dan TEXT!haha.text text text.Mama abah habis makan dan balik.






No comments:

Post a Comment