wibiya widget

Sunday, February 6, 2011

merepek mengarut

Semalam aku dinner dengan Izan and his new gf!hahaha.First date!Aku pulak menyibuk.Hehehe.Btw,gf baru dia sangat ok.Pakai tudung.Dan masih malu malu.Hee.Dia bawak cousin.Izan bawak aku.Hahaha.Tapi aku yang paling banyak cakap.Lumrah.Tak boleh buat apa dah.Baru kenal ke lama kenal ke.Aku buat macam aku dah lama kenal je.Haha.Sorry kalau tak selesa.Heee.Btw,kami makan dekat food court Jaya Jusco.Makan Nasi Goreng Ayam dengan Soya bean.Tu pun tak habis!Sebab banyak sangat nasik dia bagi.Macam perli aku je mehh.Hahah.Lagi satu sebab aku sorang je yang makan.Izan and his gf dh makan.Mcd lagi.Haha.Aku malu malu nak makan depan orang.**gedik sekejap.Hee.

Comment Izan pasal Jusco; "Boring.QB lagi best."Hahah.Pandai ye mengutuk tempat orang!Tapi hakikatnya memang macam tu.=___________=redha jee.Heee.

Satu lagi!Nak tengok tak pic aku dekat tempat kerja?Hahaha.Mengulat!Bosan bosan takde customer aku macam biasalah kan.Angkat geng.Snap pic.Heee.
Anyway,hari ni aku last day dengan Polo Haus.Sambung buat fair 2 minggu dengan Sentini pulak!Still tempat yang sama =)Bye bye POLO HAUS SDN. BHD.














bye bye POLO HAUS =)

No comments:

Post a Comment