Sunday, March 13, 2011

Nak hidup mesti kuat!!

Harap maklum ya cik NURUL AZWANI MOHD ZAINI.Sememangnya anda terkeluar dari senarai.Harap bertenang.Tak payah nak fikir panjang panjang.Buat bodoh saja.Hidup memang gini.Macam cerita roda impian tu la kan.Pusing sana pusing sini.Kejap ada luck.Dapat lah duit.Kadang kadang muflis.Hahaha.Redha je weyy.Hahaha.Hidup ni kelakar sebenarnya kalau fikir fikir balik.Buat aku nak gelak je.Macam macam jadi aihh.This is what we called "The colours of life".Kadang tak tahan kita nangis.Kadang kita dapat dugaan sebab Dia nak tengok macam mana kita go on life kita dengan dugaan tu.Kena kuatlah kan kalau nak menang?Tapi susah nak jadi kuat.Kadang dari luar memang kita nampak kuat.Nampak gila lah punya happy.Senyum memanjang.Tapi dalam hati sape boleh baca wey?Hahaha.

Conclusion-Nya!Nurul Azwani.Awak kena kuat kuat.Banyak banyak minum milo!haha.Mama.Beli milo banyak banyak lepas ni.Anak mama nak jadi kuat.Hahaha.**Tapi boleh ke aku sekuat itu?Kalau penat boleh lagi aku tahan.Tapi kalau...............Haihhh.Memang amek masa sangat.Memang.Orang nampak benda ni simple je.Tapi hakikat.Adoiiii.Ayat memang nak pasrah weyy.HAHA.

**Reader(s) mesti tak faham apa aku maksudkan.Aku pun sebenarnya tak nak tunjuk sangat apa yang aku nak tulis.Faham faham sendiri laaaa.




THE REAL LIFE NEEDS TRY AND ERROR.

2 comments:

  1. go onje laa ur life steady laa..jangan terlalu push sgat perasaab tu..once ta ley tahan t..teNSION LAK..
    REMEMBER THIS !!!!
    ALLAH ALWAYS WIF U OKE

    ReplyDelete
  2. yeahhh.sebab tu aku masih kuat.
    thanks weyy. =)

    ReplyDelete