wibiya widget

Wednesday, April 27, 2011

Kawan susah senang.


DULU

Segala benda nak kongsi sama sama.
Tak kisahlah.
Happy ke sedih ke.
Marah ke.
Apa apa lah.
Semua nak cerita.
Story girlfriend boyfriend.
Bertukar pendapat.
Nasihat.
Susah senang sama sama.

PERNAH SEKALI

Kami bergaduh teruk.
Itu yang pertama kali dan mungkin yang terakhir.
Kesalahan besar yang aku buat memang buat orang hot.
Sampaikan Birthday aku pun dia tak wish.
Ya.
Memang salah aku.
Tak pandai hargai kawan.
Maaf.

TAPI SEKARANG

Masing masing sibuk.
Contact pun jarang jarang.
Bila perlu,bila ada benda penting.
Dah tak mengarut macam dulu lagi dah.
Tapi kami tetap kawan.
Tetap kawan baik.
Walaupun tak seakrab yang dulu.
Aku bersyukur.
Sebab kita masih berkongsi.
Walaupun sedikit.
Itu sudah mampu buat aku tersenyum.


TERIMA KASIH KAWAN
aku aku cuba belajar untuk menjadi kawan yang terbaik.




maaf ,entry sedikit emotional :)

No comments:

Post a Comment