Thursday, January 6, 2011

Beginning of the boredom!*rindu TI PENANG

Bosan bosan bosan.Huhh.Buat benda yang sama je everyday!Macam nak gila dah aku ni.Duduk hostel pun best.Ada jugak orang aku nak kacau.Ainaa,Farah Adila.My best junior ever!seriously miss them a lot.Rindu nak dengar Ainaa memekak sebelum tidur begaduh dengan Wanie pasal kerja cleaner!haha.Gila kan?Setiap hari ber"debate" pasal benda tu.heh.Buli buli dia sampai dia bising.Best gila dengar dia membebel.Macam mak nenek.Mengalahkan mak aku je dia membebel!haha.Farah pulakkk.Si makcik yang sangat straight!haha.Kelakar makcik ni.Orang kelentong dia pun dia percaya.Nak balik hostel!!Rindu TI PENANG.Memekak dalam kelas.Kena perli2.haha.Menyampuk masa orang becakap.Hobby!What  to do what to say.Then kena marah dengan Iman.Suka je dengki dengan aku kan!hehe.Seriously rindu.Duduk rumah tak best.Jadi batu jadi kayu!bosan nya bosan.Tak terkata.Tu lah cik azwani oi!Dulu time suruh duduk hostel nak balik rumah.Ni dah bagi duduk rumah puas puas nak balik hostel pulak.haihh.Pelik pelik.Nak buat macam mana?Dah rindu kan.heh.=____________=
miss gila! <3
 








TI Penang;best school ever <3
with fazwa
civil's
Addenda week USM
ily <3




T.I Penang <3

No comments:

Post a Comment