wibiya widget

Saturday, January 8, 2011

Perlu ke aku "KERJA" ?

Seharian duduk rumah je.Sangat bosan.Handphone memang diabaikan!haha.Pukul 2.30 baru aku cari dia.Tu pun bersebab.Haha.Lepas tu aku biar je dia main sorang sorang.Hehehe.Aku lagi la terabai!God.I can't stand anymore.Sumpah bosan gila.Dah la takde orang nak text.Semua orang asyik cakap pasal KERJA ,WORKING ,VACANCY ,KERJA KOSONG!Erghhhh.Farahin kerja.Aimee kerja.Shasha sekolah.Haihhh.Tak boleh hang out.Tak kan nak hang out sorang sorang.Gilo tu!Tekanan aku macam ni.Dok rumah sorang sorang layan Facebook.Muak dah aku tengok fb tu.Nothing special at all.Merepek mengarut.Bosan bosan bosan.Nak kerja jugak.Hahh.Nak kerja.Nak kerja .Nak kerja.Tolonggggggg la.hahahaha.Kan tengok tu.Tekanan tahap maximum dah ni.hehe.Tapi nanti kalau kerja ada ke cuti?Kalau takde cuti macam mana nak nak tengok Abg Qabir bersanding nanti.Tak boleh la....................tett.haha.Got something important babe!Kalau boleh tgk Abg Qabir kawen nanti maksudnya boleh turun KL.Kalau boleh turun KL maksudnya....Adikkkk!Sangat penting kan?Yesss.Sangat penting tu!hahaha.Haaa.Lagi satu.Masa kerja boleh tak pick up phone call?Kalau tak boleh?Huhhh.Merana cekk!So,what should i do?Duit nak.Kerja malas.*bukan malas actually.Tapi berfikiran jauh sangat.Takut itulah.Inilah.Mestilah kena fikir habis habis kan?Nanti menyesal tak sudah.=___________=Tapi kalau duduk rumah aku dah macam orang gila.Hahaha.Tengoklah macam mana!Kalau rajin,ada rezeki aku kerja okayyy!**Dilema =(




stress bongokk =p















No comments:

Post a Comment