Thursday, January 20, 2011

I don't mind =)


Sekolah Pelik Dan Aneh

Tadi Yumni call.Dia cakap tak dapat balik.Tekejut jugak aku.Ingat tak dapat balik rumah minggu depan.Rupanya dia tak dapat balik dia punya jeans and belt yang kena rampas hari tu.Nampak lah KEMARAHAN dia tu.Aku pun tak berani nak cakap banyak.Kang dengan aku aku sekali kena.Tak pasal pasal.Hehe.Kesian dia.Kawan kawan dia yang kantoi phone,rokok semua dapat je harta2 tu balik.Dia pulak yang tak dapat.Hapaa kepelik lah warden dia ni.Aku pun tak faham.Haihh.Taktau lah.Takpe takpe.Insya Allah nanti dapatlah tu.Dia saja je kot nak test kan.UJIAN KESABARAN.Hee~Aku malas nak cakap banyak banyak.Tadi dia pun macam temper semacam.Lagi betambah malas nak becakap.Nanti lain je jadi.Hee.So,baik aku diam kan?Yesss.Hahah.Sabar eh dik.Nanti dapatlah tu.Tunggu je.Okayy?
Jangan nak fikir sangat benda2 tak penting tu.Nahh?Hee~

Assalamualaikum =)


No comments:

Post a Comment