wibiya widget

Monday, January 24, 2011

Lama tak update!

Hello hello hello =)

Lama gila kan tak update.Nak kata busy sangat tu ada la sikit.Penat je yang lebih."Membuatkan aku takde mood nak update blog".Actually banyak gila cerita akunak tulis.Tapi dah jadi malas sebab cerita tu semua tak sepanas mcm pisang goreng dh.Even baru 2 3 hari kan.Rasa macam tak best nak story.Hehe.Mengada gila!Haha.Sekarang idup aku dengan kerja!Tapi lagi 2 minggu je aku nak BERGELAR PROMOTER pun.Then tamat contract!hahaha.Ayat banganggg.Huhh.Ingat senang nak jadi promoter?Nak tahan customer punya mengada2 lagi.Yang banyak tanya.Yang suka sepah sepahkan baju.Haihh.Sangat meguji kesabaran babe!Kalau boleh nak je aku sound.Tapi dah wujud prinsip "CUSTOMER ALWAYS RIGHT" tu buat aku tak jadi nak sound.Tak pasal2 Abg Mi cakap kat aku "You're FIRED!".Mati aku.Hahaha.Haaa.Lagi satu.Aku banyak snap picture masa kerja!Nanti aku upload okayyyy.Sekarang tengah malas malas extravaganza punya!hehe.Snap picture dengan Aimee!Masuk fitting room.Hahaha.Banyak lagi benda jahat kami buat!Jahat kan?Sikit lah.
Hidup ni tak boleh straight sangat.Nanti kena buli.Hahahha~Jahat2 pun buat kerja jugak.Takpe kannn?Hahah
Hmm.Dah la kot.Malas la nak tulis panjang2.Penat.



('',)NURUL AZWANI

No comments:

Post a Comment