wibiya widget

Wednesday, January 26, 2011

sakitnya hatikuuu

Erghhh.Phone sudah masuk air woii.Bengong betoiii.Macam mana boleh jadi?Macam ni.Tadi aku makan nasi ayam sorang2 masa break time.Mood memang hilang habis.Segan makan sorang2 punya pasal kot.Hehe.Lepas habis makan aku terus cuci mulut semua then bangun.Phone selalunya aku letak dalam pocket je.Tak letak pun dalam handbag.Dah sebab nak cepat sangat tadi aku pun masuk kan je phone tu dalam bag.Tak perasan pulak aku tak tutup rapat botol air tu.Masa masuk toilet aku perasan bag basah.Tak tefikir pun pasal phone.Aku check punch card dulu.Basah ke tidak.Hehehe.Tiba tiba macam mana tah aku terfikir pasal phone.Haaaa.Dah basah kuyup dah pun.Macam dimandikan!Phone tu boleh je on.Tapi.....Button tak boleh function.Dah 2 kali kot jadi macam ni.Haihh.Macam tau je aku kerja kan.Nak je dia habiskan duit aku.>.<Dugaan betul.Haaa.Lupa nak story.Ni SAKIT HATI PART 2.Tadi balik kerja lepas "ber-telefon" sekejap (tukar phone dengan abah sat nah!hee),lepas makan mandi semua,aku pun ONLINE FACEBOOK.Ada 11 je Notification.Tapi yang berkenaan dengan aku aku berapa kerat je kot.Aku pun dengan "semangat segamatnya" men-view notification2 tersebut!haha~Ada pulak manusia yang nak mati cepat cari pasal dengan aku!Nak comment status aku tak payah la nak cari pasal.Kalau aku kenal tak kesah.Boleh jugak begurau2.Ni cakap pun tak pernah tiba2 nak cari gaduh pulak dengan aku!Haihh.Pantang aku.Dah la sakit hati phone rosak satu pasai!Ni nak gaduh pulak.Memang mangsa aku nak kena maki lah kan.Amek kau kena maki free2 je ngan aku.Tulahh.Cari gaduh ngan aku memang salah banyaklah cekk oi.Lain kali jangan cari gaduh okayyyy?Sekiann.ASSALAMUALAIKUM =)

**Good bye handphone ='(

No comments:

Post a Comment