wibiya widget

Thursday, January 27, 2011

handphone dah sihat =)

yeahh.lepas balik kerja terus ikut Aimee balik rumah dia then p rumah member dia yang tolong repairkan phone aku tu.Eddy nama dia.Dah amek phone terus masuk sim card!haha.Semangat.Banyak text masuk!Tekejut aku.haha.Selama ni aku on tak penah pulak dapt text beduyun duyun sampai macam ni.Hahaha~TAPI...Phone call!Takde weyyy.Aduhhh.Frust!First time kot Yumni tak call.Haihh.Ajaib.Maybe sebab esok dah nak balik kot kan?Taktau lah.Aku main teka teka je.Takpun dia busy or what.Hmm.MUNGKIN.Anyway,thanks Eddy sebab repairkan phone.Minggu depan aku bagi duit okayy.*Walaupun hang kurang sopan sikit!cakap main lepas.Aku diam je sebab tolong repair phone aku!Tu je sebab dia.Kalau tak.Dah lama aku maki kot.Sekiannn.*BUDI BAHASA BUDI KITA
Harap maklum.=)Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment