wibiya widget

Monday, January 31, 2011

Lepas balik tengok Iman

Sepatutnya aku dengan Aimee kena masuk kerja pukul 5.Tapi kami PONTENG!haha.Bagus kan?Rasa macam malas gila nak kerja haritu.Hahaha.Tambah pulak Aziz menghasut!lagi la aku jadi malas.Aimee nak bawak Harris tengok Pacific!Dia tak pernah p woi.Hahah.Susah betul budak island ni.Dia kutuk Pacific.Haha.Kurang asam punya Harris.Sebab Harris dah boring ka situ kami balik!Otw nak balik rumah Aimee,Asyraf text Aziz.Dia tanya ada dekat mana?Dia suruh kami p Sunway.Then,aku,Aimee,Aziz,Harris,Hanis sunway meet dengan Zulhusni and Asyraf.Jalan jalan then makan Pizza lagi!Hahaha.Lupa.Before makan pizza Aimee ajak main game kereta.Aku sorang je yang tak join.Sebab tak reti main!hahah.8 orang bertanding!cececehh.Aimee menang!hahah.macam tak pecaya.Aimee kalahkan 7 orang lelaki.Aku tumpang bangga.Hahahha.



















Thanks my dearly friends.Especially Hanis a.k.a Orang tua a.k.a Daddy *bak kata Harris dengan Aziz.Hahah.Rindu gila nak out lagi!Penat gelak je.Hahaha.Thank you so much.

**Aku,Aimee,Aziz,Harris kebetulan pakai baju merah!Gengg!Hanis?Hahaa.
**Harris tak boleh duduk dalam kereta lama lama.Dia loya!haha.Pondan.



No comments:

Post a Comment