wibiya widget

Tuesday, January 4, 2011

Lunch dengan Nur Hani!


McDonald!

Tiba tiba je Hani call nak belanja aku makan!Sebab dia pass lesen P!hahaha.REZEKI jangan di tolak!haha.Dia pick aku and straight to jusco perda!Jalan jalan dulu then "ter"nampak Mcd!hehe.kami pun masukkkk.Q tak panjang sebab hari selasa!*cuti sekolah pun dah habis.haha.Tak payah beratur panjang2.Dah sampai turn,kami pun order.Mcm biasa.Spicy Chicken Mcdeluxe*bla bla bla bla.bagi duit.tunggu kejap amek sos then duduk!Duduk dah dekat 10 minit makannya belum!snap pic tak habis habis.Patutlah iman panggil aku poser.hahaha.Dia cukup menyampah kalau aku conquered camera dia.Sampai ada limit pic kalau aku nak snap pic aku.Punyalah dengki!hee~Btw,perut pun dah bebunyi kami pun makan!huhhh.penat mengunyah wey!hahaha.Tengah kusyuk makan tiba2 ternampak syafira.Oooo.Dating yee!Hang out tak bagitau aku!=___=.Salam salam *sembang2 kejap.Hmm.Jalan jalan then beli choco top.Perut dah kembung pun ada hati nak beli lagi?belasah jelah!Janji happy!hahaha.Sepanjang pejalanan mesti ada je kawan Hani nak tegur.Schoolmate lah,apa lah.Padahal rumah punyalah jauh!Aku yang rumah tak sampai sejengkal pun susah nak terjumpa dengan kawan!jealous aku dapat cousin famous ni!hahaha.





p/s;TERIMA KASIH DAUN KELADI!semoda anda dimurahkan rezeki!hehehehehe.

No comments:

Post a Comment