wibiya widget

Monday, January 3, 2011

Kisah MUKABUKU dan INDONESIA!


________________________

Kenapa ada je bunyi bunyi yang sangat tidak enak di dengar bila aku dengan laptop dan facebook bersama?haa.
ayat nak gramatis je.haha.btw.mereka jealous?sakit hati?kenapa mesti begitu?geram betul.Alasan sebab buang masa.Hahhhh.LAPUK!it's still the if I watching the television right?tapi kenapa tak pernah bising?Kira ok lah menghadap benda ni.Melekat jugak dekat rumahkan?haaa.This among of the advantages of FACEBOOK.Semua benda mesti ada pro and cont kan?Facebook pun samalah.Bukannya bawak keburukan saja mehh!Pandai pandai la control diri.kan?cehh.bersysarah la pulak.hee~Berbakat jadi pensyarah ni!hahah.Amin.Yang jadinya banyak keburukan tu sebab ada orang² yang takbertamadun meng-upload,men-download benda benda yang tak sepatutnya.Sama sekali bukan saya!hahaha.*Aku baik ok.Tak kacau orang pun dekat Facebook tu.KECUALI dekat http://www.facebook.com/pages/ANTI-MALAYSIA-MALINGSIA/163468427488.tu sebab mereka² yang tak sedar diri tu sangat tidak sopan atau bahasa yang lebih sopan mereka sangat KURANG AJAR!!haha.sakit hati aku baca post² dekat page tu.Kutuk kutuk Malaysia.Padahal rakyat dia punyalah bersepah dekat Malaysia.Tak patut betullah.Jadi saya sebagai yang sangat cintakan Tanah Air juga berkesempatan menunjukkan rasa kasih dan sayang saya kepada MALAYSIA dengan *memuji muji Indonesia yang *sangat baik hati itu.hahaha.Contohi lah saya sebagai rakyat Malaysia yang sangat bertanggungjawab ini!heheeh!sape suruh *sopan sangat?aku balas dengan *kesopanan lah jugak.Baru BERTEMU BUKU DAN RUAS!haaa.Padan muka!

Antara kebiadapan mereka!








sangat kurang ajar kan?banyak lagi act.tgklah sendiri.

tapi aku tetap bangga dengan ini;

I'm proud to be Malaysian!






No comments:

Post a Comment