wibiya widget

Tuesday, February 8, 2011

Heart Attact!Grrr

Aku terdelete semua pic dalam lappy!Hadoiiihh.Rasa macam nak mati pun ada.Nasib baik akku ni bijak sikit.Hahah.Then cepat cepat aku cari balik dalam Recycle Bin.Terseksa lah jugak nank cari.Bukannya ada 1 2 pic je dalam tu.Dah la pic semua kecik2.Kena pakai kanta baru nampak kot!Hahah.Hebat tak aku menipu?Btw,Ake just restore folder folder besar je.Pic yang tadak folder aku biar dulu.Esok esok aku buat ok.Penat eden cari aihh.Tulaahh.Gatai tangan nak ubah ubah kenapa?Hamekk kau!Kan dah hilanggg.Dugaan betul.Sekarang ada 18 folder je yang sempat diselamatkan.Nantilah aku cari balik.Tak kemana pun kan?Hee.Btw,Thanks A Lot kepada ENCIK RECYCLE BIN sebab selamatkan picture picture jantung hati aku.Hee.Picture picture ni semua sangat penting dalam hidup aku!cehh ayat.Tapi serious tadi rasa macam nak jerit je bila tengok semua folder hilang.Main smebunyi sembunyi ya!Dah jumpa pun lah!Don't worry!Saya menang woi!Saya dah jumpa awak lah picture =p.tak pandai menyorok betul awak ni kan.Apelah awak ni.hahahah.

my superb man! <3




pic ini dicuri dari google chrome =)

No comments:

Post a Comment