wibiya widget

Tuesday, February 8, 2011

Pintu hati dah terOPEN!

=D
Berita baik!haha.Tahu apa?Jeng Jeng Jeng........
Actually.
Saya Rasa.
Macam.
Nak.











































































































































































































Pakai tudunglah =)
Serious ni.
Tahu kenapa?
Sebab...
Tengok macam cantik je orang pakai tudung.
Dah dapat hidayah ke?
Alhamdulillah.Nanti kalau dah betul betul ready aku memang nak pakai.
Bukan tak nak pakai sekarang.Tapi aku takut aku bukak balik je!Buat orang kutuk je kan?
Biar betul betul nak pakai and time tu memang jadi muslimah lah weyyy!Insya Allah dalam masa terdekat.
Doakan aku dapat hidayah yee =)

p/s;Sape cakap pakai tudung tak boleh dress up hot hot?Aku tak sejutu 100%
Dah ramai orang bertudung pandai dress up.
BUKTI?
Kejapppp.
Tengok ni.

kak fea

fairuzia
boboy

nia
kan?Dah cukup bukti kan?Haaa.So.Doakan saya jadi seperti mereka ya!hahah,Aminn =)

Tengok ni lagi satu!




haha.Nak jugak.Sekian.Assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment