wibiya widget

Thursday, February 10, 2011

tengok.ini

jom selongkar lappy gua!

ini desktop background saya!
Aku memang suka sangat sangat sangat tukar tukar desktop backgroun aku.Tak tau lah pasai apa.Gedik gatai tangan semua lah.Hee.Suka hati akulah kan?Haaa.Lupa.Ini(pic di atas) yang paling paling latest.Kalau tak nak buat as header blogger aku.Tapi tak jadi sebab gua dah TERsuka yang lagi satu(header sekarang).Hahaha.Ber gua gua lah pulakkk.Gangster tak?Hahahaha. 

Pictures

banyak kan folder picture guaaa?haha.Actually lagi banyakAda bawah bawah tu ha.Ada lagi yang terselit dalam Recycle Bin.Kan hari tu aku ada terdelete semua picture?So,ni jelah yang aku mampu cari dalam tong sampah tu.haha.Nanti aku cari lagi okayy?

Google Chrome

Aku pengguna Google Chrome =)
Sangat pantas dan efisyeennnn.Hahaaha.

Games

Game game.Teman dikala sunyi!hahaha.Tapi ini yang terbaik;

Solitaire

selalu menang tahuuu?haha

Musics

Even banyak lagu lagu kat dalam lappy.Aku lagi selesa dengan YOUTUBE.Sebab senang nak search!Kalau dalam lappy nak cari satu lagu pun dah dekat setengah abad weyy.So,lagu dalam lappy aku buat macam spare part je.Kalau terdesak baru aku cari.Heee.

webcam companion
 Tempat aku ber-webby.Haha.Jaranglah.Yang kerapnya masa pose gedik sorang sorang.=D

Picasa
Ini tempat di mana aku buat PHOTO COLLAGE!edit edit tempat lain ok.Tempat ni untuk collage sahaja.

Media Gallery
Kalau nak buat slide show ke apa ke.Boleh lah anda berkunjung di sini.Jyeahh.Aku jarang bukak lah binatang ni.Tak paham sangat.Heee.

No comments:

Post a Comment