wibiya widget

Saturday, February 12, 2011

Teman sekolah rendah =)

Entry ini saja je aku nak mengimbau zaman zaman sekolah rendah dulu.Zaman aku masih selekeh sekeleh.P sekolah baju putih berseri.Balik dah macam main lumpur dah.Haha.Tahu kenapa aku tiba tiba nak post pasal ni?Haha.Mesti ingat aku buang tebiat ke hapa lah kan?Actually.Ceh ceh.Sepiking ni woi!Haha.Macam ni.Tadi ada kawan sekolah rendah aku post  dekat wall aku.Sumpah rasa macam tak pecaya gila weyy.Tak tiu cakap luu!haha.Mana lah tak nya.Hari tu aku *say hye kat dia masa aku nampak dia dekat Jusco dia buat macam kenal tak kenal aku je weyy.Rasa macam nak malu pun ada.Tapi apa boleh buat.Bak kata orang Penang *aku ni  suka tegur orang ikut dan aku ja!Haha.Dah aku kenal kan?Tegur jelahh.Cangak lagi?haha.Nak tengok apa dia post?sat nahhh.
hey hows life ? seems so so long we din talk.except that 1 day.i mean since we r from same primary school.:)


post atas sekali =)

*nama dia Farahini.Seorang bekas PENOLONG KETUA PENGAWAS TAHUN 2005 =).Hebat kan?

aku reply
so far so good.
=)
keep doin' the same thing every day.
hby?




pastu dia just comment dekat wall post aku;

  • about an hour ago ·  ·  · See Friendship

      • Nurfarahini Bt Mohamed Zuki i see.me 2..since im workin.so kinda busy.i miss our old times when primary school.^^.so much fun.
        59 minutes ago · 

      • Azwani Zaini 
        yeahh.
        me too.
        btw,
        you looked different =)
        *matured maybe.
        ...See More

        57 minutes ago · 

      • Nurfarahini Bt Mohamed Zuki haha.u too.looks beautiful :) times change evrything.its already 5 yers..we all looks different.haha
        54 minutes ago ·  ·  1 person

      • Azwani Zaini haha.
        still in contact with Najihah?

        51 minutes ago · 

      • Nurfarahini Bt Mohamed Zuki i dunnoe her num.i wish 2 meet all of u.not in just in fb.but feel awkward.hee~
        50 minutes ago · 

      • Azwani Zaini reunion?
        ahaa.
        such a good idea.
        =)

        47 minutes ago · 

      • Nurfarahini Bt Mohamed Zuki yeah.then can see how different we r after 5 yers.haha
        46 minutes ago · 

      • Azwani Zaini for sure.
        i really miss the moment where we're laughing around with sir ezzani.
        how fast the time running.

        41 minutes ago · 

      • Nurfarahini Bt Mohamed Zuki times flies when we r having fun.aa.sir n ckgu din.laughing n learning while waiting fer our punishment if fail.the rattans.
        39 minutes ago · 

      • Azwani Zaini aha.
        seriously i miss them.
        but i don't think that they still remember me.
        =D

        36 minutes ago · 

      • Nurfarahini Bt Mohamed Zuki me 2.im somemore the only 1 that went 2 highschool.im sure each of us feel awkward.very awkward.hehe
        34 minutes ago · 

      • Azwani Zaini haha.
        btw,
        still staying at the apartment?

        28 minutes ago · 

itu saja.Lepas tu dia dah off.Rindu gilaaaa.SIR EZZANI.CIKGU SHAHARUDDIN.Cikgu paling best lah!
Nanti kalau result handsome aku nak meet up dengan 2 orang cikgu ni.=D
Tah kenal aku lagi ke tidak.Dulu masa form1 rajin lah jugak aku jenguk jenguk sekolah tu.Sekarang rasa macam segan lah pulak.Hee.

No comments:

Post a Comment