wibiya widget

Monday, February 14, 2011

valentine?


Hari Kekasih.Apa kejadah lah semua ni ha?Hahah.Aku ni tak ber-boyfriend segala.So,tidaklah aku men-celebrate Valentine ni.Tapi kalau aku aku ada BF sekali ppun.Takde nya aku nak men-celebrate benda benda tak penting ni haihh.Bukan sebab aku ni takde boyfriend.Konon nya tak laku lah kan?Sebab tu takde boyfriend?No No No.Tapi sebab benda benda ni bukan adat kita  pun kan.Tak payahlah nak Valentine segala.Ni adat orang barat.So,kenapa mesti kita ikut kan?Aku tau aku tak perfect.Tai tak salah kan bagi pendapat?Opss.Bukan pendapat.THIS IS THE FACT.Aku malas nak cakap panjang panjang.Nanti mulut mulut beunsurkan longkang cakap aku ni "SOK SUCI" atau dalam bahasa lain "BAJET BAIK".Suka hatilah Mak Temah,Mak Cik Kiah,Cik Minah.Mulut kau kan?Pandai pandai lah jaga ye =D
ASSALAMUALAIKUM.

btw,tadi masa aku kerja.Banyak gila couple ber-dating.Haha.






SEDARLAH WAHAI REMAJA REMAJA SEKALIAN =)

No comments:

Post a Comment