wibiya widget

Monday, March 28, 2011

Dating dengan syasya

Di sebabkan telampau sakit jiwa duduk rumah sorang sornag then aku ajaklah syasya jalan jalan.Since kami pun lama tak dating dating ni kan.Dulu selalu la lepak lepak dekat playground semua.Tapi sekarang dah tak best lepak situ sebab..aku pun tak tau.HARAP MAKLUM.Tak payah tanya la kan.Tak reti then nak menjawab.
Dah tak mau cerita banda alah tu dah.Tengok pic ni.Aku dengan Syasya dating.Jangan ada yang jealous.Haha.
Farahin;Aku nak ajak hg tapi hg keja.So,aku ajak syasya.Takpe kan?Nanti kita dating pulak nahhhh.**big big smile =D

mine;choclate cheese cake+choclate shake

muka pucat.tak make up.haha

syasya sayaaa

poser!!



then p jj sebab syasya nk beli bagggggggg.and aku beli accessories sikit!**tatau lah bila aku nk pakai.hahah.itu sahaja.bye bye.assalamualaikum =)


No comments:

Post a Comment