wibiya widget

Wednesday, March 30, 2011

Membuang masa

LOCATION;SUNWAY =)
Hari ni hanging out dengan Nadia,Syafira.And kawan baru >>Ezzaty and Fatin **mcm maa kenal malas aku nak story.Actually nak main bowling then tiba tiba tukar plan pulak.Apa apa lah.

-makan makan penuhkan perut =).Itu wajibkan?
and then..
-Tengok movie;SUCKER PUNCH.Seriously best.Macam main game lawan lawan tumbuk tumbuk dalam PS.Hebattt.Nanti tengoklah.Kalau 3D mesti lagi best kan?Tengok la tengok.Kenapa aku yang over  sangat nk promote ni?Haha.Sebab best.Tengokkkk.Tapi story dia agak complicated sikit la.




**before movie aku terjumpa dengan hafiez **mamu dengan mustakim.Tengah isi borang nak apply keja dekat gsc.Dengan muka tak malu aku p tego.Hahaha.Slumber sudahh =)

Lepas movie jalan jalan cuci mata.Aku ada grab something.


sorry.dah 10 kali rotate pun dia jadi mcm ni jugak.
mangkok betoi.




No comments:

Post a Comment