wibiya widget

Thursday, March 24, 2011

Short diary


21 march 11'




Pagi pagi ke sekolah-Jumpa kawan kawan.Taking my result and it not so good.Totally tak puas hati actually tapi takdelah teruk sangat kot.Tak achieve pun target aku.Boleh la cukup makan.Alhamdulillah.





Depan astaka-Azim jatuh moto masa tgh tunggu Ari balik.Dia pinjam moto Azim nak hantar result 7a's dia dekat rumah.And lepas tu plan nak membuang masa la kot.Tunggu tunggu dan tunggu.Tibe je Harris cakap Ari accident pulak.Hadoi.Rosak program.Takpe.Kami semua gerak ke workshop mana hala entah.Aku tak pernah lalu pun kat situ.

Workshop apek penipu-Apek tu kaki ting tong.Charge punya la mahal.Tengok tapak tangan Ari.Tekopak.Grr.Aku Aimee Harris bawak Ari p Hospital and the rest semua cari workshop nak repair moto Syamil.Dah ada 2 group.

Hospital-Straight p bahagian kecemasan.Tunggu tunggu tunggu.Tak lama sangat la.Nama Ari kena panggil.Dia masuk.Kali ni lama.Aku pun tak tau apa dia buat.Then ada announcement *Waris kepada Muhd Hazris sila masuk.Harris yang belagak macam bapak pun masuk.Harris keluar.Dia bagi receipt dekat aku suruh amek ubat dekat farmasi.Harris cakap "satg aku follow.Tunggu Ari dulu".Berpecah lagi!Dah settle amek ubat batang hidung Harris still tak nampak nampak.Dah la dalam hospital ni takde line.battery low pulak weyyy.Dengan hospital tu pulak besar macam kapal.Haihhh.Dugaan.Aku dengan Aimee malas dah nak cari.Yang penting makan!Hee.P makan dulu.Macam mana entah boleh jumpa Harris.Complicated sangat story dia.Pusing pusingg.Harris cakap Ari kena tahan.Sebab nak masuk air dalam badan.Tadi doc salah bagi ubat macam mana tah.Aku tak paham.Hee.Kacauu betoi doc ni.Rosak lagi program.Takpelah.Makan dulu.Then p hospital balik.Tunggu Ari punyalah lama.Tiba je aku nampak budak budak T.I.Gilaaaaa.Satu kampungg!Macam Ari accident teruk je aih.Nak gelak pun ada.Hahaha.Tunggu lagi.Ari dah keluar.Lepak kejap kat situ.Then dah tak larat.Balik!Even penat ke sana ke sini aku rasa macam puas.Puas menolong.Hee.This is what we call friend are.Time orang susah kita tolong.Time kita susah insya allah orang tolong kita.

McD-Sebab tadi petang tak sempat ke mana so malam aku ajak Along Kak Fea dengan Kak Aten lepak.Makan mcD!Tiap hari mcD gemok la kau nuey oi.Haha.Gelak sana gelak sini.


No comments:

Post a Comment