wibiya widget

Saturday, March 19, 2011

Tudunggggg

Entry kali ni lebih MOTIVATED sikit.Hahaha.Bukan baik bagus weyy.Tapi hakikat.

Sekarang aku tengok banyak gila fesyen fesyen tudung.Lilit sini.Lilit sana.Lawa.Tapi yang aku tak berkenannya ada yang bertudung tapi baju lengan pendek.Kalau pendek sikit sikit takdelah sakit sangat mata ni kan.Ni sampai dah pendek sangat tu.Tahhh.No comment lah.Ada yang tudung (**mosty selendang la) jarang.Nampak segala rambut.Kadang sampai ada yang boleh nampak headband.Apakah?Kau sebenarnya nak pakai tudung ke tak?Sama je dengan tak pakai tudung kan?Takde beza pun weyy.Menyampah lagi aku tengok ada lah.Nak pakai tudung biarlah betul betul tutup.Semalam baru je  aku nampak kat Jj ada makcik ni pakai tudung tapi rambut terjelir kat depan.Kononnya fesyen mak datin lah kan?Adoiii.Tolongla faham.Kalau nak pakai pakai jelah makcik oi.Tak payah nak tunjuk tunjuk lagi.Aku bukan nak bajet baik kat sini.Tapi seriously menyampah!Grr.Lagi satu.Pakai tudung dah lawa dah.Pastu dating dengan pakwe konon nya elok la peluk sana peluk sini depan orang?Lagi aku sakit hati.Dah pakai tudung tu jaga la manners.Bukannya aku nak cakap kalau free hair boleh peluk sana sini.TAK.Ni untuk semualah.Tapi kau dah pakai tudung kan?Sia sia lah pakai tudung kalau still buat dosa macam tu.So,fikir fikirlah ye =)

No comments:

Post a Comment