wibiya widget

Friday, January 14, 2011

1st day BEKERJA.


POLO JAYA JUSCO

Kaki sakit gilaaa.Serious.Takde kerusi nak duduk.Tapi best.Stuff stuff lain semua sporting2.First first tadi Kak Mariani train aku macam mana nak serve costumer semua.Kerja tak banyak sangat.Relax je.Kalau weekend maybe ramai kot.Tapi tadi memang relax.Naik bosan aku.Hehehe.Sampai taktau nak buat apa.Tadi aku tanya Kak Ani "boleh ke nak jawab phone call semua?"Kak Ani cakap boleh tapi cover cover.Masuk fitting room ke mana mana lah.Sebab takut cctv snap.Kalau Abg Mi (supervisor) dia ok.Dia tak kesah pun.=)
Best gila lah macam ni.hehehe.Tapi.Satu je problem.Hahah.Seluar aku takde pocket.Macam mana nak simpan phone?Hadoihhh.Nanti kena cari seluar ada pocket.Senang sikit nak buat kerja.Tak kan nak tinggal je dalam drawer?Huishh.Macam tak selamat.Walaupun dh buruk tapi tulah harta yang aku ada.hahaha.Ayat!kita kena jaga harta benda kita.kan kan?
hehe.Pemberian orang kita kena hargai.Hhehe.Btw,esok kerja sampai malam.Matilah akuuu.haha.Doakan aku selamat pergi dan pulang!Aminn.=)


No comments:

Post a Comment