wibiya widget

Thursday, January 13, 2011

Tengoklah balik ke tak.

Erghhhhh >.<
Around 11.30 pm Yumni call.Ingat dah tak nak call.Dia boleh pulak cakap tak balik.Sumpah rasa macam nak sepak sepak muka dia.hahaha.Sabar jelah Azwani.Suka hati je dia cakap macam tu.Haiihh.Penat tahu penat?Tengah tulis blog ni dia call sekali lagi.Aku paksa jugak dia balik.Tau apa dia cakap?70% tak balik.Aku punya excited tunggu esok.Dia cakap tak balik.Tak pulak rasa macam nak menangis kan?Sape nak mengaku kan?Hahaha.Poyo?Memanglah!Nasib baik ada Farahin yang ALWAYSSSSSS memahami aku.Tu pun tak boleh jugak buat aku OK.Dah lah call lambat.Cakap tak balik.Sabar jelah dik oi.Esok aku tunggu je dia balik ke tidak.Yumni cakap kalau pukul 2 dia tak balik tu jangan mengharap sangat.MAKSUDNYA DIA TAK BALIK.Sakitnya hati!!!!!!!!Eh salah salah.Sedih gila weyyy.Tuhan je tau.Hahaha.Ayat lapuk!Tapi tulah yang sebenarnya.hehe~Farahin.Kenapalah kita sentiasa senansib?Memang Best Friend Forever lah kita.Hahah~
SO.TUNGGU JELAH ESOK.MALAS NAK MENGHARAP.Tapi mesti mengharap jugak.haha.Keling!


No comments:

Post a Comment