wibiya widget

Thursday, January 13, 2011

Esok dan Tomorrow

14 January 2011!Huhh.Best ke tak?50-50 kot.Esok Yumni balik tapi ESOK jugak aku start KERJA!Arghhh.
Sawan aku macam ni.Bukan apa.Aku takut tak boleh text je.Bukannya selalu nak text.Dia balik aku pulak kerja.Haihhh.Pening pening.Kalau tak kerja bila lagi nak kerja kan?Terpaksalah.Takpe takpe.AKAN KU USAHAKAN untuk text jugak!hahahaha.Pemalas punya pekerja!**bakal.Hehehe.2 minggu sekali je pun.Tkpe kan?hehe.Actually aku tak fikir habis lagi nak pegi ke tak esok.Tapi segala baju semua mama dah beli.Banyak songeh Jusco ni.Kena baju putih kosong la apa la.Suka hati la nak pakai baju apa pun kan?Ingat company bapak kau ka Azwani oi?ahhaha.Bakal la.KOT.haha.Btw,ESOK.How?Nak duit kan azwani kan?Pegi jelah gedik!Faham?Pegi je!*Tapi asa berat gilaaaa.Tak boleh ke start hari lain cik kak?Mesti ke hari jumaat?Hari lain tak boleh?Haihh.=______=Dilema tak habis lagi.Hehehe.Kuat kuat!Hehehe.Takpe.Malam text okay?Don't worry.=(

50-50

No comments:

Post a Comment